Quiltbee

Quiltbee
Het allereerste begin van onze quiltbee, toen nog alleen met Marriette. Inmiddels is de quiltbee uitgebreid met Marian, Sylvia en Cobie. Het is elke dinsdagmorgen een gezellige bijeenkomst. Iedereen neemt het eigen quiltje mee om er aan te werken. Onder het genot van een kopje koffie bespreken we elkaars werk en de problemen van de grote -mensen -wereld. We hopen het nog lang samen te kunnen doen. Met elkaar quilten geeft ons inspiratie. Klik op de foto voor de web-log van Marriette.

Mandjesquilt

Mandjesquilt

woensdag 3 november 2010

Het is gelukt!

Vandaag een blog gemaakt. Ben wel een beetje trots op mezelf.

Ik zal proberen jullie op de hoogte te houden van mijn aktiviteiten.
Vanmiddag quiltles gegeven aan 3 dames (beginnerscursus).
Ze waren erg enthousiast, de patroontjes zijn op de stof getekend en uitgeknipt.
Ben erg benieuwd hoe ver ze volgende week zijn en of ze al iets in elkaar hebben gezet.

3 opmerkingen:

  1. Hallo,

    Welkom in weblogland.
    Ik zet je op mijn favorietenlijst want je laat een hoop mooie projecten zien.
    Tot het volgende bezoekje!
    Groetjes Mascha
    http://createdbymascha.web-log.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel succes met je weblog maar dat gaat vast en zeker lukken. Het ziet er in elk geval al gezellig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo, Loes.
    Ziet er leuk uit. Zet je op de lijst met blogs die ik volg.
    Groetjes, Antje

    BeantwoordenVerwijderen