Quiltbee

Quiltbee
Het allereerste begin van onze quiltbee, toen nog alleen met Marriette. Inmiddels is de quiltbee uitgebreid met Marian, Sylvia en Cobie. Het is elke dinsdagmorgen een gezellige bijeenkomst. Iedereen neemt het eigen quiltje mee om er aan te werken. Onder het genot van een kopje koffie bespreken we elkaars werk en de problemen van de grote -mensen -wereld. We hopen het nog lang samen te kunnen doen. Met elkaar quilten geeft ons inspiratie. Klik op de foto voor de web-log van Marriette.

Mandjesquilt

Mandjesquilt

dinsdag 6 november 2012

Kleinzoon Gerben


Hier een foto van mijn kleinzoon Gerben.
Gerben is 2 jaar en 4 maanden, een heel gezellig vriendelijk manneke.
Deze foto is genomen op mijn verjaardag toen ik.bij mijn zoon en schoondochter
op visite was. Even samen spelen met de auto.
Het is een manneke van deze tijd want hij is ook heel behendig met de iPad, echt
Leuk om te zien hoe behendig hij daarmee is.
Jullie denken nu natuurlijk, ja, ja, weer zo'n trotse oma, en ja, ja, ik ben een trotse oma.

3 opmerkingen:

  1. Hoi Loes,...
    Daar was ik dan!
    :o)
    De mandjes quilt van hierboven ben ik pas begonnen,.. wat een prachtige mandjes zijn het toch,..

    Heerlijk om weer een oma zo te zien genieten van haar kleinkind,.. wat een prachtige cadeautjes zijn het toch!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wilma het is echt genieten.
    Ik had niet gedacht dat het zo leuk zou zijn.
    In juli komt er een broertje voor Gerben

    BeantwoordenVerwijderen